3 Mayıs 2012 Perşembe

Beko Basketbol Ligi'nde playofflar başlıyor



Beko Basketbol Ligi'nde playoff serileri 5-6 mayısta başlıyor. Başlamadan bir eşleşmeleri hatırlatalım istedim. Buyurunuz..

5 Mayıs:

17.30 Banvit - Aliağa Petkim
20.00 Galatasaray M.P - Tofaş

6 Mayıs:

15.00 Beşiktaş Milangaz - Fenerbahçe Ülker
20.00 Anadolu Efes - Pınar Karşıyaka

İlk karşılaşmalar itibariyle en ilgi çekici seri kesinlikle Beşiktaş Milangaz - Fenerbahçe Ülker. Gayet keyifli ve yüksek dozda mücadelenin sahaya konulacağı birkaç maç izleyeceğiz. Avrupa'dan ülkemize bir kupa getirme başarısına ulaşan ama kıt kadro derinliğinin olumsuz etkileyebileceği Beşiktaş mı, yoksa hayal kırıklığı bir sene geçiren ama playofflarda her şeye yeniden başlama amacındaki Fenerbahçe Ülker mi?

Diğer üç karşılaşmada favorilerin tekleyeceğini sanmıyorum. Pınar Karşıyaka rakibi ısırabilecek ve sorun yaratabilecek kapasitede sıkı bir takım ama Zouros ile beraber savunmasını üst düzeye taşıyan Efes'in bu seride çok fazla zorluk çekeceğini sanmıyorum. Lider Galatasaray Medical Park'ın ise son haftalardaki düşen form grafiğini ilk maçlarla beraber tekrardan yukarılara çekeceğini düşünüyorum. Bu konuda Tofaş eşleşmesi kendileri için oldukça değerli. Son eşleşme ise Banvit ve Aliağa arasında.. Burada da Bandırma ekibi net favori ve sürpriz çıkması oldukça zor. Banvit artık öyle bir takım oldu ki, herkesi yenebilecek kapasitede ve bu yolda Aliağa'nın sıkıntı çıkartmasını beklemiyorum.

Özellikle ikinci turdan itibaren müthiş maçlar izlemeye başlayabiliriz. Haydi bakalım hayırlısı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder