20 Mayıs 2012 Pazar

Manuel Fernandes Kalacak mı, Gidecek mi?




Fikret Orman’ın başa geçmesiyle beraber, Beşiktaş genel bir küçülme politikasını başlatacak düğmeye bastı. Daha önce bu küçülmenin nasıl olması gerektiği konusundaki düşüncelerimi belirtmiştim. Bu doğrultuda verilecek en kilit karar belki de Manuel Fernandes’in kalıp kalmayacağı kararı. Süper Final’de sakat olduğunu öne sürüp memleketine kaçmış olması, şüphe yok ki herkesin kafasını bulandırdı. Sonradan denildi ki, ödemelerinde aksaklık olduğu için gitmiş Portekizli. Bu durumu, Beşiktaş yönetimini Fernandes’i satma konusunda teşvik edici olarak değerlendiriyorum.

Ancak net bir karara varılmamış olunması bir yana, son günlerde yaşanan önemli bir gelişme benim için Fernandes’in Beşiktaş’ta kalma ihtimalini arttırıyor. Fernandes Portekiz milli takımının Euro 2012 kadrosuna davet edilmedi. Bu da iyi bir teklif alınması durumunda bavulunu toplaması söylenecek olan Fernandes’in piyasasını düşürecek bir durum. Euro 2012’de iyi bir performans sergilemesi kendisine 10-12m civarlarında bir teklif getireceğini tahmin ediyordum ama bu son gelişmeyle beraber bu miktarları görmek bana göre imkansız.

Başkan Orman, bugün yaptığı açıklamada Manuel Fernandes’in tatmin edici bir teklif gelirse gönderilebileceğini ama çok da gönüllü olmadıklarını belirtti. Bunu zaten biliyorduk gerçi. Bakalım, Fernandes’in durumu bence biraz karmaşık olacak. Kısa vadede çözülecek bir durum gibi gözükmüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder