4 Ocak 2012 Çarşamba

İddaa'cılara NBA kuponu! (bir daha da tövbe.)



Evet arkadaşlar, bugüne kadar hiç bahis yorumlarına ve maç tahminlerine girmemiştik. Ancak bugünlük bir istisna yapmak istiyorum. Çünkü gözüme iki tane maç çarptı ki, oynamasam içimde kalır. Yalnız bu sezon Nba bahislerine iyi başlamadığımı altını çizerek belirtmek istiyorum. Geçen sezon iyiydik ama sağolsun nba'deki lokavt takımları ve dolayısıyla biz bahisseverleri oldukça şaşırtabiliyor. Tahminimi yazması benden, kafanıza yatarsa takılın işte siz bilirsiniz.

Boston Celtics - New Jersey Nets (h 6.5/12.5)

Yaşlı Kurt'larımız Boston Celtics TD Garden'da ligin bana göre en kötü kadrosuna sahip olan New Jersey Nets'i ağırlıyor. Boston Celtics şimdiye kadar 3g-3m yaparken Nets 1g-5m'te kaldı. Boston adına Rondo ve Allen'ın sezona müthiş başladığını söyleyebiliriz. Pierce ve Garnett ile beraber ne kadar yaşlanmış bir kadro da olsalar hiç bir zaman yabana atılamazlar. New Jersey Nets ise 1 tane büyük yıldız Deron Williams'ın yanında Avrupa'da olsalar orta seviye takımlarda anca oynayabilecek oyunculardan kurulu bir ekip. Şimdi de esas haberi vereyim; InsideHoops'un haberine göre Deron Williams bu akşam oynamayacak. Böyle bir durumda 6.5/12.5'luk handikap benim adıma şaka gibi duruyor. Hatta belki fazla oynanmaktan handikapı değiştirebilirler diye, görür görmez kendi kuponumu yaptım. Tahminim IY1/MS1..

New York Knicks - Charlotte Bobcats (h 6.5/12.5)

Gecenin benim adıma en önemli diğer maçı da Madison Square Garden'da oynanılacak. Ligin bir diğer kötü takımlarından biri olan Bobcats, Knicks'e konuk oluyor. Evinde Knicks seyircisinin etkisiyle daha iştahlı oynuyor. New York şuanda 2g-3m'ken Bobcats de New Jersey gibi 1g-4m'de. New York'un en önemli eksiği oyun kurmakta zorlanmalarıydı. Son iki maçtır Amare'nin oynamaması da skor opsiyonlarını çok kısıtladığını söyleyebiliriz. Son maçta 4 numarada Toronto'ya karşı 33 dakika oynayan J.Harrellson'ın sadece 2 sayı attığını ekleyeyim. Amare Stoudemire bu akşam kendi evinde Bobcats karşısında parkeye dönüyor. 2 gece önce Miami deplasmanında 40 sayı fark yiyen, dün gece Cleveland deplasmanında 14 sayı fark yiyen Bobcats'in yine deplasmanda Amare'li New York'a da kafa tutabileceklerini sanmıyorum. Bu maç için de tercihim IY1/MS1..

Benim bu geceki kuponum bu. Nedenleriyle beraber bakınca gayet mantıklı ve güzel gözüküyor. İki maç = 5 oran. Mesuliyet kabul etmem ama bence güzel gözüküyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder