31 Ocak 2012 Salı

Kazım Kazım 900 bin euroya Olympiakos'ta!



Evet, Lig TV’nin son dakika haberine göre Galatasaray’ın sezon başından beri en çok eleştirilen oyuncusu olan Kazım Yunanistan’ın Olympiakos ekibine kiralanmış. Sezon sonuna kadar Yunanistan’da forma giyecek olan Kazım için ödenen miktar ise 900 bin Euro. Galatasaray için de, Kazım için de, Olympiakos için de hayırlısı olması dileğiyle..

Gelelim işin yorum kısmına; Yiğit Gökoğlan transferinin ardından Kazım Kazım’ın forma şansı bana göre zaten düşmüştü. Keza sezon başından beri yerlerde olan formu ve sağ kanatı felç etmesi belki de Galatasaray’ın en büyük saha içi problemiydi. Teknik heyetin de bakış açısı böyle olacak ki, transferin başladığı günden itibaren hücuma katkı verecek bir kanat oyuncusu transferi (bknz. Amrabat, Shaqiri..) için uğraşılıyordu. Ancak açıkçası Kazım Kazım’ın takımdan ayrılmasını hiç ama hiç beklemiyordum. Hem Fatih Terim’in kişisel olarak tuttuğu bir oyuncu olmasından hem de Türk kontenjanından dolayı takımda kalmasını bekliyordum. Ancak bana göre gayet doğru bir kararla yolların ayrılmasına karar verilmiş. Altını çizmek istediğim nokta ise sezon sonuna kadar kiralamak için ödenen paranın 900 bin Euro gibi çok büyük bir meblağ olması. Bana kalırsa hiç Kazım’ın şu halinin hakettiği miktar değil.

Galatasaray Kazım’ı arar mı? Bence aramaz. Yiğit Gökoğlan (ki kendisini kanıtlamış bir isim değil) ve Mertan’dan oluşacak kanat rotasyonu biraz eksik kalabilir ama düşününce Galatasaray’ın bu bölgede kullanabileceği Engin ve Emre Çolak gibi alternatif versatil oyuncuları da var. Ancak tabi ki Kazım’ın ayrılışı yapılacak bir başka transferin daha habercisi olabilir. Bu bağlamda transferin son günlerinde öne çıkan iki hücuma yönelik oyuncu var; Aissati ve Wijnaldum. Özellikle Aissati’nin piyasasının düşmüş olmasından kaynaklı ucuza kapatılabileceğini ve çok iyi bir transfer olabileceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder