4 Temmuz 2012 Çarşamba

5 Milyonluk Fiyascu Orduspor’da




Bogdan Stancu gibi kadersiz oyunculara üzülüyorum. Başkalarının günahlarının cefasını bu kurbanlık koyun gibi gelen delikanlılar çekiyor. Şimdi Stancu’ya 5 milyon euro verilmiş olması, kendi kabahati mi? Hayır, tamamıyla yönetimlerin hatası.  Elbette ben de Galatasaray seviyesinde bir forvet olduğunu düşünmüyorum ama geliş şekli “5 milyon euroluk yıldız” şeklinde değil de “750 bin euroluk genç” şeklinde olsaydı, kredisi daha fazla olurdu.

Stancu’nun Galatasaray forması giydiği maçlarda en net gördüğümüz şey; güvensizlikti. Sürekli “ben bir hata yaparsam, ayvayı yerim.” psikolojisi hissedilebiliyordu. Böylece olduğundan da kötü göründü Rumen oyuncu. Akabinde dibe vurmuş bir oyuncu olarak Orduspor’un yolunu tuttu Stancu. Burada üzerindeki yük kalkmış ve kafası daha rahatlamış bir halde oynama fırsatı bulunca başarılı olduğunun söyleyebiliriz. Biz de görmüş olduk ki, evet Stancu Anadolu kulüpleri için etkili bir oyuncu ve güzel bir alternatif. Onun yeri burası.

Orduspor da istikrarı bozmadı ve Stancu’nun bonservisini 2.5m euroya satın aldı. Bonservis bedeli şüphesiz ki oldukça yüksek. Galatasaray açısından ciddi bir kazanç diyebiliriz, tamamen gözden çıkartılmış bir oyuncudan Eboue’nin bonservis bedelini çıkarttılar. Böyle bakarsak duruma, avantajı daha net görebiliyoruz. Stancu’nun senelik 10-12 gol civarlarındaki performanslarını önümüzdeki sezonlarda da görmeye devam edeceğimizi düşünüyorum. Herkese hayırlı olması dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder