1 Temmuz 2012 Pazar

Tanıyanların Gözünden Oussama Assaidi



Faslı bir futbolsevere ve bir Heerenveen taraftarı hakeme Assaidi'yi sordum. Nasıl bir futbolcu olduğunu, güçlü ve zayıf yanlarını, potansiyelini sordum. Beklediğime yakın cevaplar geldi. Buyrunuz:


Youssef Casa:
- Assaidi çok iyi bir kanat oyuncusu. Çok hızlı ve top sürme yeteneği üst düzey. Tek zayıf noktası biraz fazla kendine oynaması
- Orta açarken iki ayağını da kullanabiliyor ama genel olarak orta açarken şansına güveniyor.
- Assaidi savunmaya yardım etmez, o sadece hücumda var. Galatasaray mutlu olmalı, Assaidi çok iyi ve sadece 23 yaşında.

Ben de Jager:
- İnanılmaz top sürme ve adam geçme yetenekleri var. Asist konusunda da çok iyi.
- Zayıf olduğu noktalar ise gol atmak ve gereğinden fazla zorlamak.
- Potansiyeli ise çok, çok yüksek!

Yorum:
Beklediğimize yakın cevaplar aldık. Assaidi çok net bir şekilde 4-3-3 sisteminin kanat oyuncusu. Stoch ve Amrabatgillerden tabirime uyuyor. Yaptığı bazı önemli işler var ama doğru bir şekilde yönetilmeli ve futbolu yontulup cilalanmalı. Hücum repertuarını geliştirmesi gerekiyor. En iyi yaptığı iş adam geçmek, ancak uzaktan şut çekmeye ve daha kaliteli ortalar çıkarmaya çalışmalı. Eğer ki, eksik yerlerini geliştirebilirse çok değerli bir bir oyuncuya dönüşecek gibi gözüküyor. En azından kendisini bizden daha yakın tanıyanların düşüncesi bu yönde!

1 yorum:

  1. Defansa yardım etmemesi kötüymüş Emre Çolakta, Engin Baytar da defansa çok iyi yardım ediyordu inş şampiyonlar liginde bizi taşıyacak bir oyuncudur.

    YanıtlaSil