19 Eylül 2011 Pazartesi

Ligin ilk hakem faciası Sivasspor aleyhine



Dürüst olmak gerekirse bu sezon hakemlerin genel tutumunu beğeniyorum. Geçtiğimiz sezonlardan alıştığımız ve oyunun akıcılığına büyük bir set çeken her zımbırtıya düdük çalma geleneklerinden vazgeçmiş gibi görünüyorlar. İzlerken en rahatsız olduğum oyuncu tiplerinden biri her ikili mücadelede kendini yere bırakan oyuncu şeklidir. Bir de bu arkadaşlar hemen hakeme dönüp el kol yaparlar. Ancak bu arkadaşların bu “yüzsüzlüğünün” sebebi de bana kalırsa yine hakemlerde. Bu açıdan bu seneki tavırlarını bir gelişme olarak yorumluyorum ama bu tavrında cılkını çıkartmamak gerekiyor.

Bana kalırsa bu hafta Sivasspor’a büyük haksızlık yapıldı. Bunu da Eskişehir’e hem takım ve şehir olarak hem de Skibbe’nin varlığı olarak sempati duyan, aksine Sivasspor’dan Hayrettin ve Bülent Uygun profillerinin yarattığı kimlik yüzünden gram haz etmeyen biri olarak söylüyorum.

Barış Şimşek’in hatalarına bakacak olursak eğer; öncelikle Eneramo’ya Eskişehir savunmasının yaptığı net bir penaltı var. Bana kalırsa tartışmaya açık bir pozisyon değil. Eskişehir lehine Batuhan’a çalınan penaltı da penaltı değil. Keza Batuhan da pozisyon olur olmaz dönüp el işaretleriyle penaltı olmadığını söylüyor ama nafile. Hayrettin’in ikinci sarı kartı ve oyundan atılması doğru bu konuda bir sıkıntı yok ama durum bunla da bitmiyor. İtiraz yüzünden 10 saniyede bir takımın kalecisine iki sarı kart çıkartıp oyundan atmak sanıyorum ki bir tek Türkiye’de olur. Bir de bunların üzerine seni alkışladı diye o takımın teknik direktörünü tribüne yollamak tabiri caizse “tüy dikmek” oluyor. Umarım Barış Şimşek bu haftaki performansını devam ettirmez de başka kulüplerin de canını yakmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder